Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 tajemství internetového marketingu

Výsledky marketingových kampaní na internetu jsou na rozdíl od tradičních kampaní téměř okamžité. Firmy tak mohou lépe hodnotit jednotlivé prvky kampaně a zjistit,…

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…

Marketing pomocí Log Frame

Článek v rámci předplatného Marketing pomocí Log Frame

Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…

8 nástrah firemního blogování

Článek v rámci předplatného 8 nástrah firemního blogování

Chystáte se založit firemní blog? Nebo jste ho možná právě založili. Článek…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

On-line reklama roste

Článek v rámci předplatného On-line reklama roste

Stoupá počet inzerentů, kteří ke své propagaci využívají internet.…

Sbohem jste nudní!

Sbohem jste nudní!

Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Článek v rámci předplatného Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…

Zkušenosti nad zlato

Článek v rámci předplatného Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum…

Češi a sv. Valentýn

Článek v rámci předplatného Češi a sv. Valentýn

Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…

Poskytují internetové obchody lepší služby?

Článek v rámci předplatného Poskytují internetové obchody lepší služby?

Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Článek v rámci předplatného Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…

Blog jako komunikační kanál

Blog jako komunikační kanál

Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…

Výpis 40444056 z celkem 4674