Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že nic nestojí, ale naopak dokáže i přinést zisky na konkurenčních…

Zdarma k novým zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…

Démoni marketingového měření

Článek v rámci předplatného Démoni marketingového měření

Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…

Připravte se na více kanálů

Připravte se na více kanálů

Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…

Co obnáší buzz marketing

Co obnáší buzz marketing

Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Pět mýtů internetového marketingu profesionálních služeb

Článek v rámci předplatného Pět mýtů internetového marketingu profesionálních služeb

Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…

Kupředu a růst

Kupředu a růst

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových…

Teleshopping v krizi

Teleshopping v krizi

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…

17 tipů, jak získat odběratele newsletteru

17 tipů, jak získat odběratele newsletteru

On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových…

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…

Výpis 40704082 z celkem 4629