Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o zákazníky dokonce nejen, že nic nestojí, ale naopak dokáže i přinést zisky na konkurenčních…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…