Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum cílových skupin. Posluchač s ním totiž stráví během nákupního prime time delší dobu než s…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…
Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…
Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…
Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…
Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…