60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si kvalitní pracovní sílu je stále velice obtížné. Dobrý operátor…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…