Marketing - zprávy z HR

Reklama a lidský mozek

Obchod dnes využívá za účelem co nejvyššího zisku i neurofyziologické vědecké poznatky. Vychází z toho, že reklama se těší většímu úspěchu u lidí méně informovaných,…

Marketingový narcisismus

Marketingový narcisismus

Marketing má stejně jako osobnostní typy známé jako narcisové tendenci…

Nevýděleční z kola ven

Nevýděleční z kola ven

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…

Bezpečnost na prvním místě

Bezpečnost na prvním místě

Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…

Proč více kanálů

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Tipy pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Článek v rámci předplatného Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…

Výpis 41094121 z celkem 4629