On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Stávající i potenciální zákazníci, kteří se přihlásí k odběru newsletterů,…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
Velká Británie se stala nejrychleji rostoucím evropských trhem v oblasti…
Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Od tiskových sekcí internetových stránek firem očekávají novináři…
I v České republice se začíná věnovat pozornost otázce tzv. sociální…
Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se…
Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…
Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…