Marketing - zprávy z HR

Opáčko z marketingové analýzy

Dříve, než začnete vytvářet marketingovou strategii, měli byste provést analýzu. Měla by být základní součástí jakéhokoli obchodního nebo marketingového plánu a je…

Reklamní průmysl poroste pomaleji

Článek v rámci předplatného Reklamní průmysl poroste pomaleji

Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

Článek v rámci předplatného 4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…

On-line zákazník si dává pozor

Článek v rámci předplatného On-line zákazník si dává pozor

On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…

CRM není zákaznický servis

Článek v rámci předplatného CRM není zákaznický servis

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Článek v rámci předplatného Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…

Direct marketing pro každého

Direct marketing pro každého

Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Budoucnost komunikace s agenturami v 10 krocích

Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…

Desatero efektního PR

Článek v rámci předplatného Desatero efektního PR

Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…

Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog

Článek v rámci předplatného Tisková zpráva je mrtvá, ať žije blog

Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by…

Slovo má zákaznická komunita

Článek v rámci předplatného Slovo má zákaznická komunita

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…

Blog jako nástroj PR

Blog jako nástroj PR

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…

Výpis 41484160 z celkem 4629