Marketing - zprávy z HR

Hlasová odezva a šílený zákazník

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního…

Kdy říci zákazníkovi ne

Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…

Jak moc je příliš?

Článek v rámci předplatného Jak moc je příliš?

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…

Tři mýty o identitě značky

Tři mýty o identitě značky

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…

Lišit se a dominovat

Lišit se a dominovat

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…

Jak jsem potkal zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak jsem potkal zákazníky

Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…

E-mailový marketing v otázkách a odpovědích

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing v otázkách a odpovědích

E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak…

Proč se hnát za loajalitou?

Článek v rámci předplatného Proč se hnát za loajalitou?

V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…

Jak začít s marketingem a PR

Jak začít s marketingem a PR

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…

Automatizace versus personalizace

Článek v rámci předplatného Automatizace versus personalizace

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…

Když píše rozhořčený zákazník

Když píše rozhořčený zákazník

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…

Výpis 41744186 z celkem 4629