Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak…
V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…