Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…
Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…