Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jeden kanál je málo

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že si vícekanálovou komunikaci nemohou dovolit a jednodušší bude…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…

Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Článek v rámci předplatného icon Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…

Umění říkat "ne"

Článek v rámci předplatného Umění říkat "ne"

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů -…

Jak na přímý marketing

Článek v rámci předplatného Jak na přímý marketing

Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…

Šest kroků pro snadnější PR

Článek v rámci předplatného Šest kroků pro snadnější PR

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…

Klíčové trendy internetového obchodu a marketingu

Klíčové trendy internetového obchodu a marketingu

Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala…

Jak vyčnívat z davu

Článek v rámci předplatného Jak vyčnívat z davu

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…

Barva je základ

Barva je základ

Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…

Na živo, nebo samoobslužně?

Článek v rámci předplatného Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…

Výpis 41874199 z celkem 4628