Marketing - zprávy z HR

Nepleťte si strategii a taktiku

Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho taktickou složku umísťování inzerátů, navštěvování obchodních výstav, vytváření brožur…

Kdo, kdy a jak v e-komerci

Článek v rámci předplatného Kdo, kdy a jak v e-komerci

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…

Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Chmurná realita on-line zákaznických služeb

Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…

E-mail na prahu života, nebo smrti?

Článek v rámci předplatného E-mail na prahu života, nebo smrti?

I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…

Kreativita až v druhé řadě

Článek v rámci předplatného Kreativita až v druhé řadě

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…

9 rad pro direct marketing

Článek v rámci předplatného 9 rad pro direct marketing

Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

Hledejte správnou kombinaci kanálů

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…

Search engine marketing počesku

Článek v rámci předplatného Search engine marketing počesku

Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…

Vnímání je realita

Článek v rámci předplatného Vnímání je realita

Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…

Řízení adres v newsletterech

Článek v rámci předplatného Řízení adres v newsletterech

Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…

E-mailový marketing - rozhoduje prvních 48 hodin

E-mailový marketing - rozhoduje prvních 48 hodin

Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…

Není logo jako logo

Článek v rámci předplatného Není logo jako logo

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…

Výpis 41614173 z celkem 4629