Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jeden den v životě internetového marketéra

Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají. Díky Internetu mohou sedět doma, nepředřou se a několik hodin denně jim zaručí slušné…

Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Článek v rámci předplatného Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…

Segmentace podle úrovně komunikace

Článek v rámci předplatného Segmentace podle úrovně komunikace

Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Co je Idea Management?

Článek v rámci předplatného Co je Idea Management?

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…

Jak na kontextovou reklamu

Článek v rámci předplatného Jak na kontextovou reklamu

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…

Přechod zákazníků na nové kanály

Článek v rámci předplatného Přechod zákazníků na nové kanály

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…

Jak na kombinované mediální kampaně

Článek v rámci předplatného Jak na kombinované mediální kampaně

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…

Jména v e-komerci

Jména v e-komerci

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak…

Dejte jim, co potřebují

Článek v rámci předplatného Dejte jim, co potřebují

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…

Sedm omylů marketingu služeb

Sedm omylů marketingu služeb

Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…

Česká regulace a autoregulace reklamy

Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření…

Výpis 42654277 z celkem 4628