Marketing - zprávy z HR

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože.…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Vytuněný marketing

Vytuněný marketing

Marketingový program je někdy jako staré auto. Nevykazuje již takové…

Jak úspěšně měřit e-komerci

Článek v rámci předplatného Jak úspěšně měřit e-komerci

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…

Mohou marketing a finance být kamarádi?

Článek v rámci předplatného Mohou marketing a finance být kamarádi?

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…

Češi a direct marketing

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Špión, který mně napadl počítač

Špión, který mně napadl počítač

Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Zákazník znamená rozdíl

Článek v rámci předplatného Zákazník znamená rozdíl

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

Výpis 42914303 z celkem 4628