Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti zákazníků. Nejde však jen o vymýšlení podoby nové marketingové kampaně. Důležité je uvědomit…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…
Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…
Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…
V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…
Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…
V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…
Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se…