Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného M-komerce: Lidé by chtěli, ale...

Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě. Spolu narůstajícím počtem uživatelů uvažují mobilní operátoři stále více o možnostech…

Sorry, error

Článek v rámci předplatného Sorry, error

Chyby, které zpomalují nebo neumožňují načítání webových stránek mohou být…

Nejde jen o zapamatování

Nejde jen o zapamatování

Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa…

Tři překážky měření marketingového úspěchu

Článek v rámci předplatného Tři překážky měření marketingového úspěchu

Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků…

Aby váš e-mail otevřeli a přečetli

Článek v rámci předplatného Aby váš e-mail otevřeli a přečetli

Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004…

Reklama vstupuje i do počítačových her

Článek v rámci předplatného Reklama vstupuje i do počítačových her

V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…

Banner po deseti letech

Článek v rámci předplatného Banner po deseti letech

V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil…

Marketing po domácí byznys

Článek v rámci předplatného Marketing po domácí byznys

Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán.…

On-line zákazníci neexistují

On-line zákazníci neexistují

On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují…

Do hlubin průzkumu trhu

Do hlubin průzkumu trhu

V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…

Velký slogan, velké peníze

Článek v rámci předplatného Velký slogan, velké peníze

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…

E-komerční utopie

Článek v rámci předplatného E-komerční utopie

Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších…

Více kanálů, více problémů

Článek v rámci předplatného Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…

Výpis 42784290 z celkem 4628