Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou operátoři jejich zákaznických středisek. Podle průzkumu americké…
Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je…
Americká společnost Advertising.com, přední poskytovatel interaktivních…
Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které…
Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní…
Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané…
Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí.…
Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se…
Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové…
V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…