Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…
V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží…
Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
Když se snažíte porozumět spotřebitelům, někdy máte pocit, že potřebujete…
Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…
Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…
S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…