Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby. Neuvědomují si, že někdy stačí opravdu jen málo snahy, abychom…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

icon Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží…

Článek v rámci předplatného Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného 7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…

Bohumil Kuba, Business Success

icon Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…

Článek v rámci předplatného Co mají neurovědy společného s marketingovou strategií?

Když se snažíte porozumět spotřebitelům, někdy máte pocit, že potřebujete…

Článek v rámci předplatného Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii?

Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…

Článek v rámci předplatného 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…

Článek v rámci předplatného Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…

Výpis 417429 z celkem 4628