Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na zákaznická centra a call centra, která musí hledat možnosti, jak…

Článek v rámci předplatného Obsahový marketing roste na významu

Mezi březnem a dubnem letošního roku vzrostlo odvětví e-commerce o tolik,…

Článek v rámci předplatného Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků

Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…

Článek v rámci předplatného 80 marketingových nástrojů pro každý typ podnikání (i rozpočet)

Ve světě marketingu se stále objevují nové nástroje, tipy, triky a trendy,…

Článek v rámci předplatného 10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Practise English with LITE

Angličtina s jazykovou školou LITE: Obchod a marketing

Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…

Článek v rámci předplatného Marketéři podceňují roli kreativity v efektivitě kampaní

Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci…

Článek v rámci předplatného Jak mohou značky zdvojnásobit své ROI z influencer marketingu?

Influencer marketing má potenciál nabídnout velkou efektivitu a návratnost…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…

Výpis 430442 z celkem 4628