Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích vás, tedy samotného prodejce. Jestliže jste ve stresu, nedaří se vám, bojíte se odmítnutí…
I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu,…
Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…