Marketing - zprávy z HR

Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační strategie. Ať už píšete e-mail zákazníkovi nebo se snažíte dostat do médií článek, předmět…

Článek v rámci předplatného Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenství

S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše…

Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmu

Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat?…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se…

4 důvody, proč na sociálních sítích využívat obsah vytvářený uživateli

Vytváření pravidelného obsahu na sociálních sítích začne být časem…

Výpis 17821794 z celkem 4631