Marketing - zprávy z HR

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a neustále graduje. Digitálny predajný kanál dokazuje, že vízie…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného 8 vlastností úspěšných prodejců

Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností,…

Vytvořte obchodní strategii pro okrajový produkt

Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se zdarma dostat na konference

Účast na konferencích může být pro vás velmi užitečná. Můžete se naučit…

Článek v rámci předplatného Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Článek v rámci předplatného Content marketing jinak, než je obvyklé

Content marketing je výborný nástroj k udržování pozornosti vašich…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano

Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a…

Sales Excellence Forum 2014

Obchodní strategie, aktuální situace a motivace obchodníků optikou firem

Peníze jsou jako ruce nebo nohy. Pokud je nepoužíváte, přijdete o ně,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak odradit ostatní na sociálních sítích

Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli…

Výpis 17951807 z celkem 4631