Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy neříkejte: Já nevím. Lepší je říci, že informaci vyhledáte.…
Peníze jsou jako ruce nebo nohy. Pokud je nepoužíváte, přijdete o ně,…
Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a…
Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…
Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…
Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků…
Základem úspěšného obchodního vyjednávání je dobrá příprava. V té vám můžou…
Jste noví v prodejním týmu a nemáte dosud dostatečnou důvěryhodnost u…
LinkedIn se stal základní spojovací a marketingovou sítí pro obchodní…
Způsob odměňování prodejců je pro prosperitu společnosti důležitá…
Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude…