Marketing - zprávy z HR

Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky, organizaci) z našeho semináře ve své firmě.…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…

Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…

Článek v rámci předplatného Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak překonat neúspěch v prodeji

Nikdo nemá rád neúspěchy. Horší než jedno selhání ale je, pokud se…

4 důvody, proč na sociálních sítích využívat obsah vytvářený uživateli

Vytváření pravidelného obsahu na sociálních sítích začne být časem…

Richard Páleník

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…

Článek v rámci předplatného 8 vlastností úspěšných prodejců

Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností,…

Vytvořte obchodní strategii pro okrajový produkt

Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak se zdarma dostat na konference

Účast na konferencích může být pro vás velmi užitečná. Můžete se naučit…

Článek v rámci předplatného Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…

Článek v rámci předplatného Content marketing jinak, než je obvyklé

Content marketing je výborný nástroj k udržování pozornosti vašich…

Výpis 18081820 z celkem 4650