Marketing - zprávy z HR

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom si mohli sednout někam, kde nás nikdo nebude…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…

Vytvořte virální kampaň v pěti krocích

Chcete, aby se váš obsah stal viráně úspěšnou kampaní? Server Inc.com…

Chcete úspěšnou tiskovou zprávu? Nahrajte ji na web

Tisková zpráva, které si nikdo nevšimne, je nákladné selhání. Potenciální…

Článek v rámci předplatného 2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte

Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem

Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…

Článek v rámci předplatného Jak na profesionální prodejní prezentaci

Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…

Nástrahy využívání "velkých dat"

Stále častěji skloňovaný pojem velká data označuje soubor dat, jejichž…

Výpis 18341846 z celkem 4621